Ska köparna göra ett nytt försök imorgon?

Som vi nu ser har vi en fin nedtrend med ett fallande 5 dagars glidande medelvärde och en fin serie med lägre highs och lägre lows. Idag torsdag öppnade börsen upp trots att USA stängt över 4 % ned. Ikväll fick vi istället en rörelse uppåt med nästan samma styrka men jag betvivlar att vi kommer öppna ned imorgon. Istället kommer köpare försöka klämma blankare från start imorgon. Hela uppgången som var hela 2% för ett tag idag raderades ut innan stängning. Detta borde ställa köparna något skeptiska till att handla upp börsen imorgon Jag förväntar mig att köparna öppnar starkt imorgon och gör vad dom kan för att köpa hela dagen ut. För att sedan nästa vecka hamna på minus igen. Efter att säljarna släppt upp dem, lurat in några amatörer som tror sig funnit botten igen och sedan pressat ner kurserna dubbelt så mycket under två intensiva dagar med tilltagande volym.  Bryts serien imorgon med lägre highs och lägre lows. Vi får ett stigande 5dgm tror jag att köparna kan behålla greppet ett par dagar som mest. Men till vilken nytta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tror du om "The mother of all bailouts" då, som fick USA-börserna att släppa loss fullständigt ikväll..

Vad för slags lösning kan det vara?

2008-09-19 @ 01:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0