Dow J...

Den högre "lowen" vi såg i oktober såg jag som ett mycket viktigt stöd. Denna nivå togs ut när indexet redan var väldigt utdraget. Vilket jag tror kommer resultera i en pullback över denna nivå inom en snar framtid. En liten uppgång är att förvänta. Men den som har försökt köpa på botten har inte lyckats de senaste åtta sessionerna. Kommer det bli en nionde dag med nedgångar? Jag tror köparna lyckas ta kontrollen idag efter gårdagens paniksälj. Men jag blir mer och mer negativ till börsen och tror på en ordentlig sättning. De flesta längre tids nedgångar "bear markets" under historien har kommit samtidigt som USA har gått in i recession. Det verkar som om fler tror på detta scenario.
284690-66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0