Fortsättning Volvo

Aktien har nu brutit upp över 93kr och verkar klara av att hålla sig kvar. Jag ser dock att 96.50 - 97 kr (den övre blå linjen) också kan agera starkt motstånd. Dessutom måste man beakta att det 50-dagars glidande medelvärdet fortfarande lutar nedåt. Även om aktien lyckades ta sig över detta som kan ses något positivt. Börsen ser oväntat stark ut och blankare ger extra krydda till uppgången. Men kom ihåg att den primära trenden fortfarande är nedåt. 

284690-80

För ett tag sedan tog jag en titt på Volvo. Aktien såg då ut som bilden här under visar. Jag sa då att ett köp av aktien kunde vara aktuellt och att jag skulle öka positionen om den steg över 93kr.

284690-75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0