USA stängning i rött!

DOW -1,62% NASDAQ -1,89% SP500 -1,98% som synes ett rejält sälj i USA ikväll. När jag satt och letade köpkandidater idag efter Stockholm stängt (som jag gör varje dag) fann jag att det var brist på just detta. Det brukar vara tecken på att det är läge att vara passiv och att mer sälj kommer drabba marknaden. De få aktier jag såg som var fortfarande Lindex som inte bröt igenom 91 motståndet idag. Men ser väldigt bra ut för en uppgång. Billerud såg också stark ut troligtvis efter SCA:s starka rapport idag. Sedan tycker jag fortfarande Morphic Technology ser ut att börja klättra igen. Men som sagt... Det gäller att vara väldigt passiv i marknaden nu. Om man är trader gäller det att höja stopp lossarna och dra ned på positionernas storlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0